JUNE

12:00:00 Rafzan Tomomi 0 Comments


Assalamualaikum & Salam Sejahtera. Selamat tinggal bulan Mei, Selamat Datang Jun 2013! hee Dalam sebulan macam-macam la benda terjadi kan. Bulan Mei kebanyakkannya adalah bekerja dan kurang pergi bercuti. Mungkin bulan ni masih lagi busy . Tapi bulan Jun ni , saya bakal bertemu dengan kawan-kawan kolej. Harap semuanya berjalan dengan lancar. :) hee Bulan ini jugak adalah bulan Anniversary!  Annversary apa? Tunggu! hehe Semoga bulan ini lebih baik dari sebelum sebelumnya. *wish seperti biasa hahaha~* Haa tak dilupakan bulan puasa dah nak dekat , lebih kurang 37 hari rasanya. Siapa yang tak ganti puasa tu sila ganti okey. haha Okeylah sampai disini dulu entri kali ini. Assalamualaikum & Bye Bye :) 

AKB48 - So long!

0 comments: