APA YANG ADA DALAM FIKIRAN SEKARANG?

00:00:00 Rafzan Tomomi 0 Comments


Assalamualaikum & Selamat Sejahtera kepada semua. Korang semua apa khabar? Semoga korang sihat selalu okey. Fuh~ sekali lagi terasa mengabaikan blog ini. Tapi takpe. Dalam minggu ni, insyaAllah penuh kot entri dari saya. haha Okeylah entri kali ni sebab mengisi masa lapang, so terlintas difikiran (sebab takda idea -.-") 

#1 Trip to USS 2013

Tahun ni kalau ada rezeki dan diizinkan Allah S.W.T, hujung bulan 4 ni nak ke USS. Maka banyaklah duit yang nak dipakai. Sekarang mengalami krisis kewangan. hahaha So terpaksa la berjimat dan segala aktiviti luar telah dikurangkan. hahaha Ikat perut? yaa mungkin. Semoga apa yang dicadangkan ni jadi. InsyaAllah. Bak kata orang "Kita yang merancang, Tuhan yang tentukan."

#2 Kerja Banyak?

Hurmm banyaklah jugak kerja mendesign ni. Rasa macam banyak, tapi takdelah banyak pon. Kadang-kadang nak design perlukan idea. Kalau sampai dah takde idea, mulalah melalut. hahaha

#3 Kurangkan Makan

Hahaha ini paling susah sekali. tapi apakan daya, terpaksalah makan dengan ala kadar. hahaha Takpe demi kebaikan perut hahaha

#4 Kereta Oh Kereta

Kereta tersebut dah terbiar dari hari bekerja. Sebab saya masih lagi tak bawak kereta tu. -.-" Ape ke teruknya? hahaha Tapi takpelah. InsyaAllah boleh bawaklah Rafzan! hahah Sekarang saya perlukan pengajar bawak kereta besar tu. haha 

Banyak lagi dalam kepala ni, tapi ni je la yang terluah. Semoga apa yang dirancang jadi. Amin~~ Okeylah Sampai disini saje entri kali ni. Oh ye, saya akan publish 5 entri mulai Khamis ni (28.3.2013) sehingga Isnin depan (01.04.2013). Wee Jumpa di entri seterusnya. Assalamualaikum & bye bye. :)

Morning Musume - Brainstorming (Loose Shot Ver.)

Morning Musume. - Kimi Sae Ireba Nani mo Iranai (Dance Shot Ver.)

0 comments: