• , , , ,

    GOODBYE MARCH

    gambar takde kene mengena dengan entri. ahha Assalamualaikum & Salam sejahtera. Bertemu sekali lagi kita ye. So untuk entri ke...

    READ MORE
  • , ,

    WORK

    Assalamualaikum & Selamat Sejahtera. Hai. Minggu ni dah terlebih rajin pulak update . hehe Untuk entri ke 3 dari 5 entri ni, saya...

    READ MORE
  • ,

    BUKU MERAH

    Assalamualaikum & Salam sejahtera semua. Terima kasih sebab sudi jenguk blog saya ni. Lately, pengunjung blog ni dah menurun, mu...

    READ MORE
  • ,

    ULSER MULUT

    Assalamualaikum & Salam sejahtera untuk semua. Apa khabar? Dah beberapa hari tak update. Tapi jangan risau, saya akan update 5 ben...

    READ MORE
  • , , , , ,

    APA YANG ADA DALAM FIKIRAN SEKARANG?

    Assalamualaikum & Selamat Sejahtera kepada semua. Korang semua apa khabar? Semoga korang sihat selalu okey. Fuh~ sekali lagi terasa...

    READ MORE
  • , ,

    FROM "XPERIA J" TO U

    Assalamualaikum & Selamat Sejahtera! :) Dah seminggu lebih tak update blog ini, jadi saya pon dengan suka hatinya update. haha Takde to...

    READ MORE
  • , ,

    2013 -YEAR OF DIET-

    Assalamualaikum dan Hai korang semua. Dah beberapa hari tak update , maka saya update lah hari ini. Seperti yang dinyatakan di atas. Ta...

    READ MORE
  • , , , , ,

    MEET IZZUE ISLAM & PC ANUGERAH TRIBUTE P.RAMLEE

    Assalamualaikum & Hai semua. Mesti pelik kan, dah tak guna ayat panjang berjela tu hahaha. Saje tukar angin. lalala~ Sebenarnya nak upd...

    READ MORE