PITCH PERFECT


Assalamualaikum & Salam Sejahtera kepada Pembaca dan Pengikut setia blog saya. Apa khabar? Dah seminggu tak post sebab sibuk dengan kerja dan 10 entri akan datang? Apa itu 10 entri akan datang? Nantikannya di entri pertama Sabtu ni! :)

Pitch Perfect

Sabtu lepas pergi tengok wayang. Tak tahu nak tengok cerita apa. Jadi kami menonton cerita "Pitch Perfect". Satu lagi cerita yang tak expect nak tengok. Bagi saya sangat best. Cerita dia ala-ala Glee. Nyanyi-nyanyi macam tu. Rasenye cerita ni dah keluar bulan lepas tapi baru tengok hehehe. Saya tertarik dengan jalan ceritanya yang best. You Must See! hehee Bintang : 4.5/5 Bintang :D

20.12.2012

Satu lagi tarikh cantik untuk bulan Disember ini. hee 20 Disember 2012. Ingat masa kelas DAV (Sir AO) , 20.10.2010, mase tu dalam kelas. Tetibe Sir AO nak tangkap gambar dengan kami hehehe Kenangan untuk tarikh cantik ini ialah kerja. :P sama macam 12.12.2012 hari tu :)

12 Hari Lagi...

Yup, 12 hari lagi untuk hari lahir ke-21 saya. Apa yang akan terjadi 31 Disember? Hee Sangat excited nak tahu ni hehehe Hope perkara-perkara baik berlaku :) 

Sampai disini je la dulu entri ini. Jangan lupa pukul 9 pagi Sabtu ini ada special post pasal 10 post berturut-turut. Jangan lupa okey! Assalamualaikum & Bye Bye. :)


Post a Comment

6 Comments

yusrayunus said…
hye new friend follow back my blog

http://yusrasuperstar.blogspot.com
Unknown said…
kwn aku ckp citer ni best n kelakar..
huhuh :)
Rafzan Tomomi said…
Yusra : Okie. Done :)
Rafzan Tomomi said…
Cikgu Fikri : sangat kelakar hehhee
Lina Azhari said…
Hi, nice blog. Followed your blog :) Hope you can check out mine.

http://starburst-candy.blogspot.com
Rafzan Tomomi said…
done follow you! :)