MEMORY OF 2012


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kepada semua pembaca dan pengikut setia blog ini. Hari ni 29.12.2012. Tinggal lagi 3 hari masuk tahun 2013 dan 2 hari untuk hari lahir saya. Topik hari ini ialah Memori 2012. Saya nak cerita yang manis-manis saja. Yang pahit biar dia simpan dalam hati. hehehehe

-------------------------------------------------

Majlis Cukur Jambul Qaisarah


15 Januari 2012 : Mase ni Qaisarah baru 2 bulan macam tu. Ade buat kenduri cukur jambul dan majlis marhaban untuk Qaisarah. Mak jemput geng Marhaban kat Kondo Rakyat. Sangat meriah! :)


Praktikal & Kerja


16 Januari-9 April, 2 Mei 2012 : Saya bersama-sama Tiara, Qila, Nalin & Pijat dapat praktikal kat RTM Online. Macam-macam hal jadi mase tu. hahahaha Hanya kami je yang tahu. hehehe Pape pon rindu dengan diorang semua. hehehe

Mase tu sehari selepas presentation, tiba-tiba dapat panggilan dari Bos masa praktikal. Dia tawarkan kerja untuk jadi Pereka Grafik dan masa tu jugak saya terima kerja tu. Saya sangat-sangat belum bersedia nak bekerja masa tu tapi bila fikir balik, dari tak buat apa-apa kat rumah baik bekerja. Alhamdulillah rezeki dari Allah S.W.T. :) Masa kerja dapat belajar benda baru, kene kerja kat luar (contoh: jaga pameran) dan macam macam lagi. Terima kasih kerana bagi peluang ini. hee InsyaAllah saya akan bekerja dengan rajin-rajin hehe

Selamat Tinggal Ipoh


April 2012 : Masa praktikal saya praktikal kat Kuala Lumpur, so sangat jarang berada di Ipoh. Mase nak present untuk praktikal saya duduk kat Ipoh dalam 2 minggu lebih macam tu. Mase tu dapat jugak jumpa semua orang. Sangat rindu dengan diorang. Lepas tu kami pergi semua tempat untuk kali terakhir dan semestinya Padang Ipoh. hehehe Bila la kita nak jumpa lagi kan? hehe 3 Tahun sangat banyak memori dekat Ipoh. Terima kasih semua. Love You All :)

Dinner Semester Akhir KPTM IPOH 2012 (Batch Mei/Julai 2009)


27 April 2012 : Ini kali pertama kami berkumpul semula selepas Orientasi tahun 2009. Terima kasih KPTM Ipoh sebab bawak kami makan dekat hotel. Banyak sangat gambar yang kami tangkap masa ni. seronok sangat. hehehe

Cameron Highlands



11, 12 & 13 Mei 2012 : Tak sangka akhirnya sampai jugak kat Cameron Highlands. hee Mase ni ikut rombongan dengan geng Marhaban emak. Satu bas pergi tu. heee Sangat seronok. :) Beli macam-macam tak ingat dunia hahaha Beli bantal strawberi, beli coklat beli macam-macam la! haha

Blog Baru

8 Jun 2012 : Ini adalah blog ke-2 dari saya selepas blog pertama telah digodam. Blog baru ni dengan tema yang baru, idea yang baru. Alhamdulillah boleh terima ramai orang. Banyak sangat kenangan dengan blog pertama, lepas je kene godam, hancur hati ini sekejap. *muka sedih~haha* Hari tu jugak saya bangunkan balik blog tu.

Raya Kat Pontian, Johor



Ogos 2012 : Selepas 2 tahun tak balik Pontian Johor, akhirnya kami sekeluarga pulang ke kampung untuk sambut raya. Tahun ni tak banyak sangat pergi beraya tapi seronok sangat raya kali ni. InsyaAllah tahun depan kita datang lagi hehee :)

Seremban



September / November 2012 : Raya tahun ni lagi best sebab saya pergi beraya kat rumah Ara kat Seremban bersama dengan Ein. Rumah Ara ada buat rumah terbuka, dan ramai jugak orang datang. hee Lepas tu kami pergi mandi manda kat Ulu Bendul kalau tak silap heheh. November saya kembali datang rumah Ara sebab nak amek Sijil Diploma kat KPTM Ipoh. :) 

Berjaya Times Square Theme Park



Oktober 2012 : Selalu jugak pergi Time Square tapi ini kali pertama saya masuk Theme Park dalam Berjaya Times Square. Sangat seronok tapi pening sebab banyak permainan yang memeningkan. hahaha

Qaisarah & Umairah Birthday


Oktober 2012 :  Tahun ni special sebab ada 2 birthday dalam bulan ni. Hari lahir Qaisarah diadakan pada 13 Oktober 2012 kat rumah Abang Iju dan Hari lahir Umairah sambut dekat 2 tempat ; rumah mak teh dengan rumah kami. hee :)

Officially Graduated


14 Oktober 2012 : Tarikh ini saya akan ingat sampai bila-bila. Terima kasih kepada semua lecturer, kawan-kawan dan keluarga sebab sokong saya masa saya susah dan senang. Terima kasih sangat-sangat Sayang korang semua. Akhirnya saya dah dapat segulung Diploma yang saya tak sangka-sangka. Kalau saya tak paksa diri untuk belajar, mungkin saya takkan dapat semua ni. Terima kasih :')

Misi Lesen Kereta

November 2012 : Akhirnya! Azam tahun ni tercapai untuk dapat lesen kereta! yeayyy Alhamdulillah Syukur :) Selepas 2 bulan belajar kereta akhirnya saya berjaya melepasi ujian paling berat dalam hidup saya. hahaha Terima kasih Kak Ita sebab ajar saya. (walaupun selalu kene marah. hehehe) Lepas ni dah boleh bawak kereta. yeayyy :)

-------------------------------------------------

I Got A Boy "Yuri" Teaser Image


Haa Tahun ni banyak suka dan duka. Semoga tahun 2013 lebih bermakna buat saya. Apa Memori 2012 korang? Sampai disini dulu entri ni. Sebelum "close" jom layan lagu dari Westlife - Season In The Sun. Assalamualaikum & bye bye. :)

Post a Comment

0 Comments