I GOT A BOY



Assaalamualaikum dan Salam Sejahtera kepada Pembaca dan Pengikut Setia Blog ni. Apa khabar? Harap semuanya baik-baik belaka. Tahun 2012 bakal melabuhkan tirainya tak lama lagi, tahun 2013 pulak datang. hehe. Seperti yang dicerita pada entri sebelum ini, atas sebab tertentu plan untuk 10 entri telah dibatalkan. Harap maklum.

I Got A Boy



GIRLS' GENERATION akan mereleasekan album korea ke-4 yang berjudul "I Got A Boy" pada 01.01.2013. Ini merupakan comeback selepas album ke-3, "The Boys" pada tahun 2011. Saya sangat excited! :D Preview ni baru di release semalam. Teaser image pertama yang dikeluarkan ialah Heoyeon (gambar diatas sekali). Konsep album ini mungkin macam funky-funky sikit. hee Saya akan update setiap hari untuk teaser image :)



Dancing Queen


"Dancing Queen" ialah single terbaru dari GIRLS' GENERATION. Single ini baru je di releasekan semalam melalui I-tunes. Kalau korang nak tahu, arrangement asal lagu ini adalah lagu "Mercy" nyanyian Duffy. Kalau tengok muzik video lagu ni, rasenya dah lama diorang ni buat klip video ni. Selepas sehari muzik video ini dikeluarkan, telah mendapat sebanyak 1,500,000++ viewers. Wow! heheee

9 hari lagi...

Yup! 9 Hari Lagi. 21 tahun menanti. Hee Dah boleh mengundi rasenya. hehehe. Dah besar dah awak ye Rafzan. Tak sabarnya! Actually ade lagi yang mengadu pasal saya update countdown, kalau awak tak suka awak remove je saya. Saya tak ganggu awak pon. hahaha okey :)

Sampai disini dahulu. Saya super excited untuk album ini dan saya dah pre-order dah album ni. hehehe . Assalamualaikum & Bye bye :)


Post a Comment

0 Comments