WISH

14:24:00 Rafzan Tomomi 0 Comments


Assalamualaikum & salam sejahtera kepada Pembaca dan Pengikut setia blog ini. Hee Salam Jumaat semua. Hari ni 30 November 2012, hari terakhir dalam bulan November 2012. So Hari ini adalah hari terakhir tema blog ini. hehhee Jangan sedih jangan sedih. *bile mase korang sedih?~haha* Tema baru dah pon design. Yeayy... Sangat seronok. Gambar kat atas tu preview untuk tema blog ni. Rase-rase mesti korang dah tahu kan tema apa? ahahaha Yang dah tahu tu sesenyap eh. :) Haa itu je nak bagi tahu, terkejut tak? haahaha Tema akan ditukar mulai 12.00 tengah malam 1 Disember 2012. esok lah! hehe Selamat tinggal November 2012! :) Okeylah sampai disini saja. Jumpa lagi di entri seterusnya. Assalamualaikum & Byebye.

Untuk tatapan masa hadapan. hahaha :)

Sebelum "close" jom layan lagu dari Momoiro Clover Z, Wee-Tee-Wee-Tee. Enjoy!

0 comments: