L = 50


Assalamualaikum & Salam sejahtera kepada pembaca dan pengikut blog saya yang saya Hormati. Apa khabar? Selamat Hari isnin. hehehe. Sekarang saya dalam mood MONDAY BLUES. *muka blur~* Siapa yang masih lagi dalam mood exam tu, selamat menjawab dengan tenang okey dan yang bekerja tu Selamat Bekerja. hehe 

L = 50
  *sekadar gambar hiasan*

Kalau nak tahu, L tu sebenarnya nombor 50 dalam nombor roman. So entri yang anda baca ni adalah entri ke-50 ! yeaayyy.. Bermula 8 Jun 2012 hari tu dan ini lah entri yang ke-50. hee. Cepatnya masa berlalu Terima kasih kat korang yang sudi support dan baca sejak dari blog saya buka lagi.Okey! next target of course entri ke-100. Mungkin dalam bulan 5 atau 6 tahun 2013. hahaha Wait & See. :)

Foto Terbaru!

Last Week. hehehe *.*

Okey saya tahu. gambar ini nampak saya saaaangat sihat dan gemuk. hahaha Lemak bawah dagu semakin membesar. What should I do? ahahaha Semakin membesar. Bukan mengecik! hahaahaha Gambar ni Kak Nad amek Jumaat lepas masa nak beli nasi. heee Tak mungkin makan nasi kosong hahahaha... Semoga Azam 2013 untuk mengecilkan sedikit badan tercapai. Need a work hard!

Sudah sampai ke penghujung entri kali ini. Haa... Sekarang ni masa yang sesuai untuk memikirkan apa azam baru korang tu. hee Jumpa di entri seterusnya. Assalamualaikum & bye Bye! :)


Post a Comment

0 Comments