Ramadhan Ke-15.

11:09:00 Rafzan Tomomi 9 Comments

sumber : pak cik google.

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kepada semua pengikut & pembaca. hee Apa khabar? Sihat? :) Hari ini (hari yang diupdate) dah masuk hari ke-16 kita berpuasa di bulan Ramadhan. Macam mana 15 hari korang berpuasa? Semestinya seronok kan? hehehe... Alhamdulillah. 15 hari saya berpuasa penuh. hee Tak macam tahun lepas saya berpuasa kat Ipoh. dan hari hari terakhir berpuasa dengan family.

Tahun ini saya berpusa bersama family. hehe Sangat seronok. :) Beberapa hari lagi, emak saya dah mula nak buat kuih raya. Alahai, tak sabarnya nak tolong. hehe. Tahun ni saya dan keluarga akan beraya dia Kampung Pontian, Johor. Dah lama sebenarnya tak balik kampung. 2 tahun raya kat Kuala Lumpur. Saya, Abang dan Adik akan balik malam raya. :)

Rindu pulak puasa dekat Ipoh bersama semua kawan-kawan yang saya sayang. Berbuka, Bersahur bersama-sama. Tahun ni semua beraya di perantauan. Semoga Allah beri kami peluang kami untuk bertemu akan datang. :')

Okeylah sampai disini sajalah dulu. Jumpa di entri seterusnya. Assalamualaikum. Bye bye :)

Sebelum "close" jom layan lagu ini, dari Raihan bersama Man Bai, "Harapan Ramadhan". :')

9 comments:

  1. im tagging u
    http://www.miramashimaaru.com/2012/08/gempak-giveaway-hari-raya-by.html

    ReplyDelete
  2. http://www.miramashimaaru.com/2012/08/gempak-giveaway-hari-raya-by.html

    ReplyDelete
  3. wah bestnya... sy masih lg di perantauan...huhuhu

    ReplyDelete
  4. missmashimaaru : Okey. InsyaAllah. :)

    ReplyDelete
  5. Muhammad Ridho : terima kasih :)

    ReplyDelete
  6. Ahlam Miera Amirul Shafie : heee kan kan. best kan?

    ReplyDelete