Happy One Month!


Assalamualaikum dan salam sejahtera to all readers & followers yang saya disayangi. hehe Apa khabar? Sihat? Alhamdulillah. =) Okeylah Saya nak bagitau yang blog saya dah masuk sebulan! :D yeayyyyy! *bunyi orang sorak*. Sejak 8 Jun 2012 sebanyak 15 entri (termasuk entri ini) telah dipublishkan kepada umum. For me, i pon dah banyak sangat. Saya target 10 entri so terlebih target ehehe takpa. Lagi banyak lagi best. hehehe. Total Viewers sekarang (semasa entri ini dibuat) ialah 1,196 viewer. Saya sangat terkejut hahah saya target dalam 500 viewers sahaja untuk bulan ini. Alhamdulillah. =) Berkat promote blog dekat Facebook, Facebook Fan Page, Group bloggers dan Twitter hehe.


Okey seterusnya nak cerita pasal Followers. Since ini adalah blog baru, so maybe takkan ramai followers. Saya hanya target 10 followers sahaja. Tapi alhamdulillah sekali lagi mengejutkan saya ada 30 followers, 28 followers yang public dan 2 lagi adalah secret followers. hehehe Thank you korang sebab sudi baca blog saya sama ada korang ikhlas bace atau paksa baca. hahaha Anyway, setiap benda yang kita buat mesti ada target. So bulan depan 08.08.2012 saya target 2,500 viewers, 45 followers dan 30 Entri. hehe InsyaAllah ikut kerajinan ye. hahaha. =) Okey la korang thanks kerana sudi baca. Jumpa lagi entri akan datang. Assalamualaikum dan bye bye ;)



Post a Comment

1 Comments

Fadzmie said…
Fuh. Ok lah tu. Kira laju juga. Terbaik!

Oh ya. Jom join bloglist saya. ;) http://www.fadzmiemohamad.com/pencarian-super-bloglist-2nd-half-year-2012-by-blog-fadzmie/