Iftar


Assalamualaikum & Salam Sejahtera. Salam Ramadan untuk korang semua. Hari ni dah selesai hari ke-21. Sekejap je kan? Tinggal 8 hari dah. Mesti ada diantara korang yang tak sabar nak beraya. Sabar okey. Tak lama lagi dah ni. hehe Entri kali ni nak cerita pasal Buka Puasa bersama kawan sekolah pada Ahad lepas (13 Julai 2014), jom baca kisah selanjutnya ^___^
يوليو 19, 2014

BUKA PUASA 1435H #2 : SCHOOLMATE 『13.07.2014』



Assalamualaikum & Salam Sejahtera. Salam Ramadan untuk korang semua. Hari ni dah selesai hari ke-21. Sekejap je kan? Tinggal 8 hari dah. Mesti ada diantara korang yang tak sabar nak beraya. Sabar okey. Tak lama lagi dah ni. hehe Entri kali ni nak cerita pasal Buka Puasa bersama kawan sekolah pada Ahad lepas (13 Julai 2014), jom baca kisah selanjutnya ^___^