Happy 9th Anniversary, @RAFZANTOMOMI !

 Happy 9th Anniversary, @rafzantomomi !

Happy 9th Anniversary, @RAFZANTOMOMI ! | Assalamualaikum & Salam Sejahtera guys! It's been a while tak update blog sebab sibuk dengan kerja dan menghadapi realiti. Pada tanggal 8 Jun 2012, blog Momi kini sudah mencecah umur 9 tahun secara rasminya. Walaupun jarang update blog ini tapi alhamdulillah, Momi masih aktif berblogging. Dalam masa 9 tahun aktif sebagai Blogger, Momi rasa seronok sebab dapat update beberapa entri yang mostly ke arah info untuk makanan & hiburan seperti lirik lagu, wayang terkini dan banyak lagi. 

Bagi Momi, pada tahun 2021 blog masih lagi releven dan menjadi pilihan pengguna untuk carian di Google. Alhamdulillah, walaupun update blog jarang-jarang buat masa ini, masih ada lagi jenama-jenama yang ingin menggunakan blog Momi sebagai plaftrom mempromosikan produk mereka seperti McDonalds Malaysia, The Chicken Rice Shop, Garci Pro Gel, IndoAsli, Grandmama's Malaysia, Marrybrown, California Raisins, Aloft KL Sentral, Kedai AYAMAS dan banyak lagi. Terima kasih sangat-sangat. 

Terima kasih kepada keluarga, kawan-kawan dan kenalan yang sentiasa menyokong apa yang Momi buat selama ini. Jangan risau, walaupun jarang update Momi akan terus berblogging, terus 'renew' domain dan kongsi info untuk para pembaca Blog Momi. Sokongan anda semua amatlah saya hargai. Jangan lupa, jaga diri dimusim pandemik dimana jua anda berada. Sayang semua! 

xoxo,
Momi
8.6.2021

Post a Comment

2 Comments

Fatimah Nabila said…
happy anniversary blogging momiii..!
Happy anniversary utk blog moni .