Tonton Episod Penuh Mak Cik Bawang (2021) TV1

Tonton Mak Cik Bawang (2021) TV1 Streaming

Tonton Episod Penuh Mak Cik Bawang (2021) TV1 | Assalamualaikum & Salam Sejahtera guys! Bulan Ramadan kembali dan pastinya pelbagai rancangan menarik menanti anda di TV1. Antara rancangan yang di-highlight-kan untuk Ramadan kali ini ialah drama bersiri 'Mak Cik Bawang'. Mak Cik Bawang diarahkan Hafiz Roslan oleh dan dibintangi oleh Nad Zainal, Rashidi Ishak, Izuan Fitri, Fateha Khai, Fahmie Mikail, Noralbaniah, Angeline Tan, Marisa Yasmin, Zarynn Min, Nazeera Sardi, Namron, Catriona Brian Ross.

Sinopsis Mak Cik Bawang (2021)
Kisah Isha dan Azri yang punya tiga orang anak yang baru berpindah ke tempat baharu, jadi segala-galanya adalah baharu bagi mereka. Rumah, kerja, sekolah dan macam-macam lagi. Apa yang menariknya tentang kisah keluarga ini?

Isha mulakan perniagaan bahan tumisan beliau secara kecil-kecilan dengan berikan sampel produk beliau kepada para suri rumah kejiranan beliau. Bagi memasarkan produk secara besar-besaran, Isha menyertai sebuah kursus asas pemasaran produk dan seterusnya menggunakan ilmu yang dipelajari berserta bantuan Nabila.

Rutin harian Isha yang penuh kesibukan dalam memenuhi permintaan tempahan pelanggan produk bahan tumisan beliau. Namun begitu, Isha tidak sekali mengabaikan tanggungjawab beliau sebagai isteri dan juga ibu kepada tiga orang anaknya. Melihat kesungguhan Isha, majikan Azri, Hj. Azman sudi menghulurkan bantuan kepada Isha bagi mengembangkan lagi perniagaan beliau. (Sumber : myinfotaip)

Mak Cik Bawang (2021) bersiaran pada 1.30 tengah hari dalam slot Sitrus setiap Isnin hingga Khamis, pukul 1.30 tengah hari mulai 12 April 2021. Kalau anda terlepas episod kat TV, anda boleh tengok dekat RTMKlik atau download aplikasi RTMKlik, cari button RTMKlik, mesti ada! Momi akan update link episode terkini (Streaming dari RTMKlik) dekat entri ini. Enjoys guys!

Senarai Episod Mak Cik Bawang 2021*

Episod 1 Mak Cik Bawang
Episod 2 Mak Cik Bawang
Episod 3 Mak Cik Bawang
Episod 4 Mak Cik Bawang
Episod 5 Mak Cik Bawang
Episod 6 Mak Cik Bawang
Episod 7 Mak Cik Bawang
Episod 8 Mak Cik Bawang
Episod 9 Mak Cik Bawang
Episod 10 Mak Cik Bawang
Episod 11 Mak Cik Bawang
Episod 12 Mak Cik Bawang

* Tertakluk kepada perubahan semasa.
** Episod yang di'bold'kan , sudah boleh ditonton. :)


Post a Comment

0 Comments