Sekilas Pandang Persis Kek Anak Patung, Rupanya....

Sekilas Pandang Persis Kek Anak Patung, Rupanya....

Sekilas Pandang Persis Kek Anak Patung, Rupanya....  | Assalamualaikum & Salam Sejahtera guys. Sedang-sedang 'scroll' Instagram, tiba-tiba ternampak sekeping gambar yang cantik. Sekilas pandang macam kek anak patung, rupanya seorang wanita ya. Seorang wanita menarik perhatian netizen apabila foto yang dimuat naiknya di Instagram termasuk Facebook, semalam tular kerana disangkakan kek patung. Siapakah dia?

Rupanya, wanita yang cantik itu adalah milik seorang wanita dan kakak kepada artis popular Emma Maembong iaitu Bella (@izubielazaffmarekan).Wanita dalam persalinan ‘ball gown skirt’ rona emerald green itu bukan saja mengagumkan ramai kerana gaun yang dipakainya super cantik, malah raut wajah persis patung Barbie dan kulit putih gebu, ditambah pula dengan gaya posing bersahaja, sehingga benar-benar terlihat seperti kek patung! 


Sumber : Instagram @izubielazaffmarekan

Pelakon dan pengacara Zoey Rahman antara yang meninggalkan komen di bahagian ruangan entri Instagram milik @izubielazaffmarekan. Komen Zoey, “ingatkan patong kek”Selain disangkakan kek patung, wanita yang juga pengasas produk Puteh Gebu DBella ini turut dihujani pelbagai komen mencuit hati! 

Sekilas Pandang Persis Kek, Rupanya.... 

Jika anda ingat sebelum ini, Izubiela sebelum ini pernah tular dengan kisah Barbie-Susuk 1 Juta yang diterbitkan akhbar Metro Ahad tahun lalu dan Barbie Masuk PasarPenularan kisahnya itu turut memberikan Bella idea untuk menghasilkan produk penjagaan wajah iaitu Susuk 1 Juta Skincare dan Izubiela 5th Whitening Booster.

Post a Comment

4 Comments

hihi mmg macam rupa patung kek besday =D
Cik Nor said…
btl2 mcm patung..:)
PeRdU cINta said…
Sekilas pandang macam patung..
Norihanyusuf said…
Comel macam patung barbie tu