Cabaran 2 - Top 50 Watsons Malaysia's Top Influencer : Selfie Bersama Produk Terpilih

Cabaran 1 - Watsons Malaysia's Top Influencer 2018 : Gambar & Caption Menarik !

Cabaran 2 - Top 50 Watsons Malaysia's Top Influencer : Selfie Bersama Produk Terpilih | Assalamualaikum & Salam Sejahtera gais! Awal Oktober lalu, Momi ada sertai pencarian Influencer yang dianjurkan oleh Watsons bersama portal Oh Bulan! iaitu Watsons Malaysia's Top Influencer (WATSONSMTI). Hadiah menarik sehingga RM40,000 bakal menanti Influencer yang menang. Alhamdulillah, Momi berjaya melepasi Cabaran Pertama dan masuk ke TOP 50! Mari kita lihat apakah cabaran kedua untuk peserta Watsons Malaysia's Top Influencer!

Cabaran 2 - Selfie Bersama Produk Terpilih
Untuk cabaran kedua, peserta WAJIB post selfie mereka bersama produk-produk terpilih yang disenaraikan seperti produk Watsons, Garnier, Darlie, Gatsby, Himalaya, Nivea Men dan banyak lagi. Untuk caption, peserta mestilah menyatakan mengapa mereka suka membeli di Watsons. Video cabaran 2 dibawah :

Video Cabaran 2 - Scha Al-yahya


Gambar : 


Cabaran 2 - Top 50 Watsons Malaysia's Top Influencer : Selfie Bersama Produk Terpilih

Caption : 
Feeling gorgeous with Naturals by Watsons Aloe Vera Soothing Gel 🌼
.
Saya suka membeli di Watsons kerana apa yang saya inginkan semua ada di Watsons seperti barang penjagaan diri, barangan kesihatan dan paling penting, banyak produk berkualiti dengan harga yang berpatutan dari Watsons sendiri. Jom ke Watsons sekarang! ❤️
.
@watsonsmy @ohbulanofficial
#watsonsmti #watsonmy #ohbulanofficial #ohbulan

Link Instagram

Doakan semoga Momi dapat ke peringkat seterusnya ya! Semua peserta memang post gambar yang awesome ! hehe. Untuk maklumat lanjut mengenai Watson’s Malaysia Top Influencer dan perkembangan peserta, anda boleh ikuti di hashtag #WATSONSMTI  serta follow Instagram Watsons Malaysia dan Oh Bulan! Official.

Update : Alhamdulillah! Momi dapat mara ke TOP 25 - Watsons Malaysia's Top Influencer.

Post a Comment

1 Comments