Traveloka Fly & Win CNY Contest - Hadiah Penginapan, Penerbangan & Baucar Traveloka Menanti Anda!

Traveloka Fly & Win CNY Contest - Hadiah Penginapan, Penerbangan & Baucar Traveloka Menanti Anda!

Traveloka Fly & Win CNY Contest - Hadiah Penginapan, Penerbangan & Baucar Traveloka Menanti Anda! | Assalamualaikum & Salam Sejahtera gais! Tahun baru, pasti ramai yang menyimpan azam baru kan? Begitulah juga dengan Momi yang setiap tahun pasti akan buat azam baru. Antara azam baru Momi untuk tahun 2018 ini ialah travel. Jadi sekarang sedang kumpul duit untuk travel pada tahun ini dan harap sangat dapat menyimpan sebanyak mungkin untuk travel

Tengah scroll-scroll Facebook ni, tetiba nampak pula pasal Cny 2018 contest. Rasanya macam mudah sebab hanya perlu main game yang disediakan dan siapa yang kumpul markah tertinggi akan memenangi tiket kapal terbang dan penginapan untuk percutian ke luar negara. Bukan itu sahaja, ada juga hadiah berupa baucar RM1,000 dari Traveloka. Serius RM1,000? Bestnya! Bila tengok hadiah utamanya pulak rasa teruja sebab ada tiket kapal terbang dan penginapan ke Seoul, Korea untuk dua orang. Okay ! Tak sabar nak join. Momi nak share dekat anda cara untuk bermain, syarat penyertaan dan hadiah lengkap untuk Traveloka Fly & Win CNY Contest ini.

Cara Untuk Menggunakan Traveloka Fly & Win CNY Contest 
Cara untuk menyertai Traveloka Fly & Win CNY Contest ini adalah seperti berikut : 

1. Mulakan Permainan. - Pastikan baca dulu arahan dan terma dan syarat sebelum anda sertai.
2. Tap pada 'Arrow' untuk mula bermain.
3. Tap pada skrin atau klik mouse (pengguna PC/Laptop) untuk membolehkan kapal terbang anda terbang dan mulakan permainan.
4. Pastikan anda berada di tengah-tengah skrin sehingga bangunan atau halangan lain muncul. 
5. Kumpul Ang Pow Traveloka untuk mendapatkan markah ekstra.
6. Selepas bermain, share-kan link game ini di Facebook (Terhad kepada 5 post sahaja setiap hari) untuk ajak rakan-rakan anda sertai game ini.

Traveloka Fly & Win CNY Contest - Hadiah Penginapan, Penerbangan & Baucer Traveloka Menanti Anda!
Share Jangan Tak Share ya!


Nampak mudah tau tapi sebenarnya ia memerlukan kesabaran untuk bermain ni. hehe. Pengalaman bermain permainan ini memang best sebenar, ala-ala main "Flappy Bird" gitu. Tapi yang ini versi mudah sikit sebab anda perlu elak dari terlanggar bangunan mercu tanda dari seluruh dunia seperti KLCC, The Labors Of Pyramid, Statue of Liberty dan banyak lagi. Selain itu, anda juga perlu elak dari langgar objek-objek yang muncul seperti layang-layang, belon udara, helikopter dan beberapa halangan lain.

Sedikit tips dari Momi kepada mereka yang nak sertai ini, sila pastikan anda gunakan smartphone untuk main permainan ini, sebab kalau pakai PC/Laptop susah sikit hehe. Lepas tu pastikan anda tidak berada diatas sangat dan dibawah sangat sebab peluang untuk kalah adalah cerah. Momi dah cuba tab dan tab dan hasilnya dapat 41 markah (so far). Kena lebih workhard lagu untuk dapat mata yang tertinggi ni sebab mesti ramai yang akan sertai nanti. Pasti anda boleh buat lebih hebat dari Momi kan? hehe. 

Syarat Untuk Menyertai Traveloka Fly & Win CNY Contest 
Untuk menyertai contest ini, hanya mestilah mengikut syarat yang diberikan oleh Traveloka untuk melayakkan anda memenangi hadiah yang menarik di atas. Untuk pengetahuan anda, contest ini bermula dari tepat 12.00 Tengah Malam pada 22 Januari 2018 (Isnin) sehingga 11.59 Malam pada 28 Februari 2018 (Rabu). Jadi syaratnya anda mestilah;

  • Warganegara Malaysia yang berumur 18 tahun ke atas (pada Januari 2018).
  • Peserta mestilah mempunyai akaun Facebook yang sah untuk menyertai.
  • Peserta mestilah menjadi pengikut di Traveloka Malaysia Facebook Fan Page.
  • Peserta mestilah bermain Traveloka Fly & Win CNY Challenge di webpage yang disediakan oleh Traveloka.
  • Peserta mestilah mengisi maklumat di registration page yang disediakan oleh Traveloka.
Bila tengok semua syarat diatas ni, dah boleh sangat dah untuk sertai contest ini. Harapnya takdelah yang terlepas pandang ya bila dah sertai nanti.

Traveloka Fly & Win CNY Contest - Hadiah Penginapan, Penerbangan & Baucar Traveloka Menanti Anda!
Hadiah Utama Traveloka Fly & Win CNY Contest 2018

Hadiah Traveloka Fly & Win CNY Contest 
Hadiah yang ditawarkan untuk Traveloka Fly & Win CNY Contest kepada para peserta adalah sangat menarik tau. Momi pon rasa teruja sangat tengok sebab ada pakej percutian sekali dengan tiket flight tau. Wahh, apa hadiah yang menarik tu? 

Tempat Pertama bakal memenangi tiket kapal terbang dan penginapan selama 6 Hari 5 Malam di Seoul, Korea untuk dua orang. Manakala, untuk tempat kedua bakal memenangi tiket kapal terbang dan penginapan selama 5 Hari 4 Malam di Phuket, Thailand untuk dua orang. Tempat ketiga pula bakal memenangi tiket kapal terbang dan penginapan selama 4 Hari 3 Malam di Langkawi untuk dua orang. Bukan itu sahaja, seperti yang Momi bagitahu diatas tadi, untuk mereka yang Share Link Contest Di Facebook, Traveloka dengan bebesar hati ingin memberi baucar RM1,000 untuk dua pemenang. Ingat, hanya 5 kali sahaja untuk share setiap hari!

Sempena Tahun Baharu Cina ini, Traveloka dengan bebesar hati untuk memberi hadiah yang menarik untuk dimenangi jika anda menyertai contest ini. Serius, Hadiah yang ditawarkan memang awesome dan rasa membuak-buak nak menang tau! Jadi sesiapa yang akan sertai Traveloka Fly & Win CNY Contest ini silalah buat yang terbaik ya. Momi rasa nak cubalah masuk contest ini mana tahu salah satu hadiah diatas adalah milik Momi hehe. Jadi, anda takkan nak tengok sahaja kan? Marilah join bersama-sama untuk menang percutian ke Korea. Bestnya! | Traveloka Fly & Win CNY Contest - Hadiah Penginapan, Penerbangan & Baucar Traveloka Menanti Anda! 

Untuk maklumat lanjut mengenai Traveloka Fly & Win CNY Contest ini ataupun mencari hotel dan flight yang harga yang berpatutan, sila layari laman rasmi Traveloka ya. Ada rezeki dapat tengok promosi-promosi yang sedang berlangsung.


Post a Comment

20 Comments

Mimin Adam said…
goodluck momi, best game ni. tp susah nak dapat high score
Ezna Khalili said…
Menariknya contest ni....boleh la cuba. Mana tau ada rezeki. Tak pernah lagi gi Seoul.....
Emi said…
Ini kalau join dan menang, syok jugak. Boleh dapat dadiah best dari traveloka. Nak join jugaklah! Hope boleh menang wpun saguhati je.
Miza Talib said…
Good luck momi, betul lah pakai pc @ laptop mencabar sikit lagi senang pakai henpon jew
Unknown said…
Bestnya kalau menang ni, good luck!
cindyrina said…
Macam nak join je traveloka contest ni. Hadiah dia menarik betul. maybe I will try.
Fadzi Razak said…
Weh berbaloinya hadiah dia. Nak nak lagi kalau menang first prize tu. dah lah dah lama tak keluar malaysia ni
iuzira said…
Bestnya kalau menang dapat hadiah penginapan dr Traveloka
zuhaira nasrin said…
thanks for the tips guna handphone sebab aira duk main pakai pc je. hehe. mungkin lebih banyak mata kalau main dengan fon :D
Syafiera Yamin said…
traveloka kalau buat contest memang best hadiah dia tu mengancam jiwa dan raga nak kena join ni rasa macam rugi kalau tak join contest dia omg
Betty's Journey said…
wow,is time to search for good place for holiday. I have buy with traveloka and the experience is good.
Tengkubutang said…
Traveloka ni bagus sebab boleh menyenangkan sesiapa yang suka travel tu.. tempah flight dan hotel dalam satu website.. mudha je kan.. eh.. ada contest plak dah.. nak join lah.. hadiah syok giler tuu.
Fatin Bella said…
Wahhh menang g Korea! Teringin gilaaaaa nak pergi Korea. Hehehe. Goodluck siapa yang join tu :D
Hanny Abdullh said…
Try main pakai pc..0 mata..hehehe, ok lps ni nak cuba pakai phone lak, kalau tak naik2 mata gak..bukan salah pc atau phone tapi salah sis sb tak sedar diri..hehehe
SalinaJohari said…
Ni kalau dah terjebak memang keja lain tak jadi buat..mengancam betul hadiah dia ye..apepun traveloka banyak manfaat dan terbaik setakat hari ini !
Ruby said…
Waktu CNY nak dekat ni, better pulun join contest. Sebab memang hadiah semua best best!! Good luck mommy
Bestnye traveloka ada contest menarik sempena CNY Nak joinlah berangan nak g phuket
Wendy Pua said…
sesuai saya ni, main game + menang+ flying lagi!
Bro Framestone said…
Alamak.. kenapa baru tahu pasal contest nie.... dapat Langkawi pun ok juga... if jauh2.. PTPTipu tak lepas la pulak
cc kak fas said…
Good luck... moga sukaes dan impian menjadi kenyataan... dapat ke Korea