Maxxan Realty - Majlis Pelancaran Maxxan Realty Di Sunway Giza, Kota Damansara

Maxxan Realty - Majlis Pelancaran Maxxan Realty Di Sunway Giza, Kota Damansara


Majlis Pelancaran Maxxan Realty Di Sunway Giza, Kota Damansara | Assalamualaikum & Salam Sejahtera gais ! "Think Property Think Maxxan!" itulah yang kata-kta yang diterapkan dalam setiap pekerja di Maxxan Realty.  Majlis pelancaran Maxxan Realty dan Sidang Akhbar telah berlangsung dengan meriahnya pada Ahad, 3 Disember 2017 yang lalu. Momi menghadiri ke majlis pelancaran tersebut dan menjadi saksi hari yang penuh bermakna bagi Maxxan Realty Sdn Bhd. 

Maxxan Realty - Majlis Pelancaran Maxxan Realty Di Sunway Giza, Kota Damansara

Maxxan Realty ingin memastikan kejayaan para 'stakeholders' mereka dengan membuat mereka berkongsi sebahagian dari keuntungan Maxxan tanpa memegang kedudukan pemegang saham dan semata-mata untuk perkongsian keuntungan bersih pada peratusan tetap.

Maxxan Realty - Majlis Pelancaran Maxxan Realty Di Sunway Giza, Kota Damansara

Untuk menjalankan sentimen positif terhadap permintaan tinggi untuk kegunaan sendiri, Pengasas Pengarah Urusan Kumpulan, Encik Sam Jee dalam majlis perasmian itu menyebut sentimen pilihan raya umum mungkin menimbulkan sedikit kebimbangan dengan pelabur tetapi jika lokasi dan lain-lain faktor penentu sifatnya betul, mereka masih akan melabur.

Maxxan Realty - Majlis Pelancaran Maxxan Realty Di Sunway Giza, Kota Damansara

Encik Tee Kiat Siong, juga Pengasas dan Pengarah Urusan Kumpulan Maxxan Realty, menjelaskan perkara itu dengan nilai Ringgit yang lemah, harga pasaran menarik bagi pelabur terutamanya asing pelabur.

Kedua-dua Pengasas dan Pengarah Urusan Kumpulan berkata Maxxan Realty mensasarkan sesiapa sahaja yang mempunyai niat untuk memiliki harta sementara, Maxxan Realty menyediakan para pelanggan pilihan yang luas untuk memenuhi keperluan mereka dan bajet, seperti RUMAHW1P yang dijual kepada pelanggan mereka dengan kos RM300, 000 untuk 3 bilik 800sf unit sebagai pilihan yang berpatutan di atas produk mewah dan produk pertengahan.

Maxxan Realty - Majlis Pelancaran Maxxan Realty Di Sunway Giza, Kota Damansara

Maxxan Realty diketuai oleh Pengerusi Kumpulan, Dato 'Jeremy Chia Pei Chai, sudah bersedia untuk merangkul kejayaan pada tahun 2018, yang bertujuan untuk menjual sekurang-kurangnya 2000 unit hartanah pada tahun 2018, yang terdiri daripada Nilai RM1 bilion GDV. "Walaupun kami syarikat baru, dengan pengurusan lebih dari 10 tahun pengalaman dalam industri dan kami sentiasa percaya bahawa pesaing kami adalah diri kami" kata Encik Jee.

"Tahun ini akan menjadi tahun asas dan tahun 2018 akan menjadi tahun yang stabil dan menembusi
rantau Asia kerana kami akan membuat perancangan penting untuk mengembangkan perniagaan kami ke China (termasuk Hong Kong), Filipina dan Thailand" jelas Encik Jee.

Maxxan Realty - Majlis Pelancaran Maxxan Realty Di Sunway Giza, Kota Damansara

Kumpulan ini menyediakan pelbagai perkhidmatan seperti perkhidmatan pengurusan hartanah dan perkhidmatan lain untuk dijadikan sebagai pusat perkhidmatan sehenti di mana pelanggan hanya perlu berhubung dengan ejen untuk mempunyai semua proses termasuk sewa, membeli dan undang-undang yang dilakukan tanpa kerumitan sama sekali. Maxxan Realty telah memperkenalkan program keahlian M Privilege yang memberi manfaat tambahan kepada pelanggan sokongan.

Maxxan Realty - Majlis Pelancaran Maxxan Realty Di Sunway Giza, Kota Damansara

Mengenai Maxxan Realty
Maxxan Realty Sdn Bhd ialah sebuah agensi hartanah yang baru untuk membantu membuat penyelesaian mengenai hartanah kepada pihak berkepentingan di seluruh Malaysia. Maxxan Realty Sdn Bhd secara rasminya ditubuhkan pada 3 Oktober 2017 oleh mereka yang telah berkecimpung dalam industri jualan dan pemasaran hartanah lebih dari 10 tahun. Ibu Pejabat Maxxan terletak di Sunway Giza, Kota Damansara, Selangor bersama cawangan dan pasukan jualan yang terletak di Cheras, Klang, USJ, Ampang, Kuchai Lama, Ipoh, Seremban, Johor Bahru dan Kota Kinabalu.

Sehingga kini, Maxxan Realty mempunyai lebih dari 400 ejen, meliputi kedua-dua projek sub-jualan. Pada masa ini  Maxxan Realty bekerjasama dengan pemaju dan pelanggan yang dihormati iaitu O&C Resources Bhd (OCR), Sime Darby Property Berhad, Protasco Berhad, Acmar Group, VST Group, Pelali Properties Sdn Bhd, KIP Group, Zalam Corporation Sdn Bhd, Skyworld Development Sdn Bhd dan HCK Group.

Untuk maklumat lanjut mengenai, Maxxan Realty Sdn Bhd, sila layari laman rasmi mereka di www.maxxan.com.my.


Post a Comment

19 Comments

Syafiera Yamin said…
currency kat Malaysia tak cantik lah, tapi kalau bab property memang melampau mencanak harganya sebab tak ramai Rakyat Malaysia nak beli rumah.. kecuali orang Singapore la huhuh
Tengkubutang said…
o.. baru lagi jugak lah syarikat Maxxan ni yea.. tahun lepas tubuhnya.. cuma nak membeli hartanah buat masa ni dalam keadaan ekonomi yang jatuh teruk.. idak la kot.. hu3
Hasif Hamsyari said…
Bagusnya! Benarlah kata orang, usahawan berjaya perlu berani mengambil risiko. Lebih penting ialah menjadi optimis tetapi realistik!
Untuk kes yang nak sewakan rumah atau kedai, boleh ke? Nak jugak hubungi Maxxan untuk informasi lanjut. Terima kasih bagitau ya.
Cik Ash said…
bagus pengkongsian ni.. so siapa yang ingin memcuba membeli rumah boleh la berurusan dengan maxxan realty ni
Ruby said…
Ekonomi sedang tidak berapa ok ni, better la guna ejen bertauliah macam maxxan reality ni. Takut kena tipu. Setiap RM tu bukan senang nak kumpul kan. Hehehe.
agensi hartanah yang stabil ni. lebih banyak info yang dikongsi seperti ini sangat membantu bg mereka yang mencari hartanah di malaysia
MaisarahSidi said…
Mereka memberi kemudahan kepada rakyat Malaysia dengan perkhidmatan pengurusan hartanah dan yang berkaitan. apa-apa nanti bolehlah berurusan dengan Maxxan Realty

www.maisarahsidi.com
Maya said…
Lokasi strategik, rumah cantik, tapi cuma tulah, poket masih tak terisi. Kalau tak mesti kita sambar je sebiji dua unit untuk dijadikan pelaburan.
Wahhhh bestnya dapat sertai majlis pelancaran hartanah oleh Maxxan Realty Menarik sekali.....
dboystudio said…
bagus jugak kalau ada yang dapat membantu dah menguruskan hal2 pasal tanah dan pelabura.
Zharif Azis said…
pilihan rumah sekarang memang macam-macam. Tapi tulah, duit xde >__< Harga rumah mampu milik pon belum tentu mampu beli.
Lia Hasty said…
Maxxan Realty ni baru lagi yer. tak lagi dorang akan setanding dengan hartanah yang lain. semoga sukses dalam masa akan datang.
Rawlins GLAM said…
Diharap agar Maxxan dapat membantu golongan muda untuk menggapai impian memiliki hartanah sendiri kerana sekarang harga semakin melampau mahal
Jia Shin Lee said…
With the current situation it's so hard to buy new homes but if those who have extra this is the best time to invest.
Azirahman said…
Perkongsian menarik. Terima kasih
Nuha Nawawi said…
Ianya merupakan masa yang sangat sukar sekarang, apatah lagi ingin membuat keputusan besar seperti membeli hartanah. Perlu pastikan pemaju merupakan pemaju yang boleh dipercayai dan mempunyai kemampuan menyiapkan projek.
Alia Farhan said…
Wah new developer la ni ye...
Kita kat penang ni beli properties pun yg under state n federal ja..bukan apa..kalau yg well known ni rega dia melampau2 nauu
Betty's Journey said…
Nowadays property is so competitive. Congrats to Maxxan Reality the launching