Membeli-belah Secara Online Di ezbuy !



Assalamualaikum & Salam Sejahtera gais. Shopping online? Siapa dekat sini peminat tegar beli barang melalui online, sila angkat tangan! Haaa... Kepada anda yang suka membeli belah secara online, kini 'shopping' online anda jadi lebih menarik jika anda membeli belah di ezbuy. Sekarang semua di hujung jari kita kan, tak perlu nak ke luar negara berjam-jam naik flight semata nak ber-shopping.


ezbuy Malaysia | ezbuy Malaysia Review

Apa Itu ezbuy?
ezbuy merupakan tempat anda membeli-belah barangan dari dalam dan luar negara secara atas talian (online). Laman rasmi ezbuy ini menyediakan perkhidmatan yang datang dari China, Taiwan & Amerika Syarikat. Menariknya ezbuy ini, anda boleh membeli-belah produk global dengan menikmati penjimatan yang banyak. Bukan 100, 1000, 10000? Tapi ia lebih dari berjuta-juta barangan yang boleh anda beli.


Menarik lagi, jika anda membeli-belah di ezbuy, ia dijual dengan harga yang mudah dan cepat. Bukan itu sahaja, pembelian dari luar negara membeli barang tempatan. Shopping juga lebih mudah dengan bayar menggunakan 'online banking'.



Pelbagai barangan menarik yang dijual dekat ezbuy. Antara "Feature Collection" yang telah disenaraikan ialah pakaian, barangan rumah, peralatan memasak dan sebagainya. Momi tertarik sebenarnya pada barang dekorasi untuk hiasan rumah, lagi-lagi Meja dan kerusi yang cantik-cantik. Kalau rumah sendiri, memang dah beli dah ni hehe. Berita baik untuk anda, kadar penghantaran terendah di ezbuy bermula dari RM4.50 / 500 g dan paling penting, tiada yuran agen. Boleh shopping dengan senang hati tu hehe. 



Bagaimana Cara Membeli Secara Online di ezbuy
Cara untuk membeli belah di ezbuy sangat mudah, anda hanya perlu daftar, dapatkan username dan password. Selepas itu anda boleh bershopping dengan riang rianya hehe . Momi cuba cari barang-barang yang menarik untuk shopping dan Momi jumpa sofa kecil dan comel ni. Harga pon boleh tahan tu. Anda juga boleh memilih nak warna dan corak apa. Menarik kan? Kalau anda mula mencari di ezbuy, mesti jumpa banyak lagi benda menarik. Kalau nak boleh tengok disini. Sofar Mini yang comel ini juga terdapat untuk perkhidmatan Prime.


Perkhidmatan "Prime"
Untuk pengetahuan anda, ezbuy sedang mengadakan banyak tawaran melalui Prime Exclusive dimana barang yang anda beli, tanpa mengira saiz bungkusan, berat dan kuantiti, ezbuy akan menghantar pada anda dengan hanya RM8.80. Jika anda sedang shopping, cari-cari barang yang nak dibeli, tiba-tiba keluar ikon Prime, haaa jangan tunggu lagi, cepat-cepat tekan. hehe


Kelebihan jika anda menggunakan Perkhidmatan "Prime" ini, anda boleh membeli-belah berjuta-juta produk daripada saluran Prime. Antara barangan yang sesuai untuk Prime ini termasuk perabot, bagasi, pakaian fesyen dan banyak lagi. Kalau korang beli almari pon, jangan risau, harga penghantaran tetap RM8.80, menarik kan?


Shhhh... Ini rahsia kita tau! hehe Jika anda membeli-belah di ezbuy menggunakan promo code 'ezsh15' , anda akan mendapat diskaun 15% untuk kos penghantaran. Wahh~ seronoknya . Daftar sekarang untuk mendapatkan baucar RM15 ezbuy di http://bit.ly/2dDrSGW. Best kan? Tunggu apa lagi. Jom cuba shopping di ezbuy.my. :)

Post a Comment

13 Comments

Kekzamanis said…
Kakak antara penyoping online tegar! Hahahah! Pemalas nak keluar bershopping.. Penat.. Shopping online syok... Wat lek wat peace je klik situ san sini, tau2 beg sampai depan pintu.. Tidakkah ohsem begitu? Tihihihi..^^,
Illya LeYa said…
Okay....nanti Kak LeYa singgah shopping ye
Salam, nk tanya. D ezbuy tu detail tntg produk dlm bhsa cina, camna nk tukar kn pd english ye?
Unknown said…
Macam mana nak cari supplier ?
Li said…
Boleh surf laman web ezbuy menggunakan google chrome. Dia akan translatekan kepada bahasa english.
Unknown said…
dia mintak state tapi yg ada sabah serawak n labuan cmne tu
Unknown said…
Saya nak shopping dekat ezbuy tapi nak daftar Prime tu saya tak tahu.. Maklum lah tak fasih sangat dalam bahasa English hehehe.. Ada tak sesiapa boleh ajar apa macam daftar. Sebab sebelum ini saya pernah daftar tapi selalu gagal. Tak tahu nak macam mana nak buat lagi.
Unknown said…
kalau saya nak beli tapi bank in pakai CDM boleh ke? tapi takde num transaksi kat resit. macam mana ye? saya dah bank in tapi tak boleh submit oder��
Unknown said…
Kenapa ya sy register xdapat tersangkut dekat bahagian no phone dan otp.. Boleh tlg terangkan x bagaimana caranya..
J one said…
macam mana nak dapatkan used id dan OTP tu bnyk kali reg x boleh pun pstu no phone masuk pun reject ada sapa boleh ajar
J one said…
saya pun x boleh reg juga otp tu nk ambil kt mne
Anonymous said…
Macamna nk semak status barang sampai di mana..
kuminam Atulai said…
mcm mna tahu barang kita dekat mana sudah