Rafzan Tomomi Dalam Surat Khabar?

Blogger Masuk Surat Khabar
Klik Pada Gambar Untuk Versi Besar,

Assalamualaikum & Salam Sejahtera gais. Dreams come true! Impian nak masuk surat khabar akhirnya tercapai. Bermula tahun lepas lagi, selepas aktif dalam dunia blogging, tengok ramai Blogger masuk surat khabar. Momi menanamkan impian dan harapan nak masuk surat khabar. Wah bukan main impian kau kan?

Blogger Masuk Surat Khabar

Seminggu sebelum keluarnya cerita dalam surat khabar, Khai ArtzFar ada whatsapp mintak umur dan url blog, Momi pon bagilah. Rupanya Khai carik blogger remaja 18-25 tahun masa tu (ada perasan kat status Khai). Masa tu tak pasti lepas ke tak untuk diinterview. Keesokann harinya, Momi diinterview oleh wartawan dari Berita Harian, En. Khairul secara atas talian. Momi diberi sehari sahaja untuk menggoreng, menjawab soalan-soalan yang ditanyakan. Gambar yang Momi pilih untuk dimasukkan dalam artikel tersebut memang sangat random dan tak fikir apa haha. Asal jumpa terus bagi.



Pada 14 September 2016, Momi sendiri tak menjangka cerita itu akan keluar pada hari tersebut. Pagi tu tetiba bos panggil masuk bilik. Dalam hati kata " eh aku buat salah apa pagi-pagi ni?". Masa tu diselubungi dengan ke-nervous-an. Sekali masuk bilik , bos untuk artikel pasal Momi . Reaksi pertama Momi seperti "Ehhhhhhhhhhhh~ bila masa ni? Bila punya surat khabar ni?" haha. Teruja sekejap hehe. Rafzan Tomomi Dalam akhbar Berita Harian Bahagian Skor MS4. 

Blogger Masuk Surat Khabar

Reaksi orang sekeliling sangat positif, dan banyak bagi kata semangat. Alhamdulillah. Momi sangat-sangat berterima kasih kepada wartawan Berita Harian, En. Khairul kerana kesudian menulis artikel tentang Momi dan blog di ruangan Bloger Remaja, Bahagian Skor, Berita Harian .  Terima kasih juga buat Khai sebab recommend Momi hehe. Akhirnya impian dah tercapai. Alhamdulillah. Terima kasih kepada keluarga, kawan-kawan dan Blogger yang banyak menyokong serta banyak bantu Momi untuk masih kekal ber-blogging. Nak sebut semua nanti panjang sangat entri ni hahaha. In shaa Allah Momi akan lalukan yang terbaik untuk update entri yang buat korang terhibur dan seronok bila baca haha. Wah macam menang award pulak haha. Sayang semua. xoxo. hehe.

Post a Comment

13 Comments

NEEZA said…
alja dah, neeza dah, now encik momi pun dah keluar paper.. makin kerlassss, huhu.. anyway congrates! :D
Jejari Menaip said…
wah.. tahniah ye,, :D
Rafzan Tomomi said…
yeay hahaha. kelasss... terima kasih Haneeza :)
Rafzan Tomomi said…
terima kasih Ikhwan :)
At-Tarmizi said…
saya ada baca..tahniah.. =)
Rafzan Tomomi said…
Alhamdulillah. Terima kasih ya :)
Illya LeYa said…
Tahniah Momi... WoW!!! MEmang hebat laaa.... Teruja Kak LeYa nak masuk paper jugak...hehe..
Rafzan Tomomi said…
Terima kasih Kak Leya. In shaa Allah :D
Ezad Skytech said…
Wahh...dah masuk paper tu..tahniah...tahniah...makin bersemangatlah nak berblog lepas ni kan...hehe
Rafzan Tomomi said…
hehe. Alhamdulillah. tu la bersemangat waja hehe :D
yaya_flanella said…
Tahniah adik! Keep it up a good work! :D
Rafzan Tomomi said…
terima kasih kakak :)