Rafzan Tomomi dalam BLOGRETIS.COM?


Assalamualaikum & Salam Sejahtera gais. Kenapa cerita Rafzan Tomomi ada dalam Blog Retis? Alamakk? Momi buat apa ni? hahahaa. Isu "sombong" telah mendapat perhatian dari Blog Retis, kalau nak baca dekat sini. "Blogger 'Tomey" Rafzan Tomomi Dituduh Sombong". Korang ingat artis / selebriti je ke yang ada blog gossip? Haaa.. meh nak bagi tahu yang Blogger pon ada tau. Hampir setiap hari mesti akan ada berita mengenai blogger menerusi "Blogger Retis", "Dunia Retis", "Detik Kerjaya", "Informasi Terkini" dan "Apa Kata Mereka".


Menariknya Blog Retis ni , korang boleh update lah dengan cerita-cerita baru yang berkaitan dengan blogger. Jadi boleh la baca dan jadikan inspirasi sesama blogger . Sambil tu, korang dapat la kenal blogger-blogger yang ada di Malaysia ni. Tak gitu? hehe . Blog Retis juga membuka peluang untuk blogger baru dan lama untuk sama-sama bersaing dengan berkongsi entri pilihan. Kalau korang ada entri menarik, mana tahu nanti boleh masuk Blog Retis. 

Kalau dikalangan blogger mesti kenal siapa BRO? Haaa... Encik Syukri Mohammad Nor atau lebih di kenali sebagai Bro FrameStone lah penulis untuk Blog Retis ni. First time jumpa BRO dekat review breakfast dekat Pak Ayop Tip Top . Haa... jangan lupa untuk baca Blog Retis jika korang ada masa terluang. Mana tahu cerita atau gossip pasal korang ada dalam Blog Retis. hehe. Jangan lupa follow Blog Retis di instagram : @blogretis

www.blogretis.com


Post a Comment

10 Comments

I N A A I N A A said…
Ena suka baca blog tu even tak pernah comment.. Best! Macam2 cerita pasal kawan2 blogger yg lain
Wayne Harraz said…
awak memang sombong.....kikikiii
Eintan Nurfuzie said…
ahhaha.. dh macam retis sungguh
Rafzan Tomomi said…
hehehe.. best best :)
Rafzan Tomomi said…
heheheheee... ahaha
Rafzan Tomomi said…
hahahaha tak retis tak retis hahaa
Cik Itah said…
ni baru nak masuk ke blogretis..first time hihi
Rafzan Tomomi said…
hehehe.. sila sila :D
Bro Framestone said…
Gila la... dah la retis... sombong pulak tue.... he..23x
Rafzan Tomomi said…
you ni siapa? *cekak pinggang* *jeling-jeling*
hahahahahaha