Jom Travel Bersama selamatbercuti.com!


Assalamualaikum & Salam Sejahtera gais. Korang nak pergi bercuti? Tak tahu negara dan tempat nak dituju? Apa kata korang cuba 'travel' bersama Selamatbercuti.com. Selamatbercuti.com baru-baru ini telah melancarkan laman web terbaru diorang di alamat yang juga digunakan untuk jenama pakej percutian mereka iaitu selamatbercuti.com. Laman web terbaru ini kini lebih mesra pengguna dan komprehensif dengan pelbagai pakej menarik. 


Pelancaran Laman Web Baru

Selamatbercuti.com menawarkan pelbagai pakej pelepasan harian, mingguan, dan bulanan pada harga yang sangat berpatutan ke destinasi destinasi yang menarik. Antara destinasi pilihan untuk korang seperti pakej ke Eropah (4 Negara dan 6 Negara), Turki, Korea Selatan (27 Tarikh untuk Musim Sejuk 2015), Indonesia, Vietnam, China, Australia dan banyak lagi. 



Selain daripada itu, pakej tour sahaja (tanpa tiket penerbangan) juga merupakan kekuatan selamatbercuti.com. Menampilkan lebih daripada 250 pakej untuk kumpulan kecil dan besar, ianya sesuai untuk pelbagai jenis percutian bersama kawan dan keluarga, mengikut bilangan hari & destinasi percutian. Wahh menarik kan? Paling best, semua pakej yang ditawarkan oleh selamatbercuti.com adalah pakej Muslim, dengan makanan halal disediakan sepanjang tempoh melancong. Korang tak perlu risau bab nak cari makanan ye :)

Pemilik selamatbercuti.com Dari kiri, Haneef, Syazwan, Indra dan Bashrafi. 
(sumber : trilode.com)

Berita baik untuk korang, Selamatbercuti.com turut menawarkan peluang untuk sesiapa yang passionate tentang travel untuk menjadi sebahagian dari mereka dengan menyertai Program Freelance Agent yang ditawarkan. Korang akan diberikan komisyen yang lumayan untuk setiap tetamu yang memilih selamatbercuti.com untuk mengatur perjalanan mereka. Sebagai contoh, freelance agent secara purata dapat mencari 15-20 peserta sebulan dan memberi pendapatan sampingan di antara RM750-RM1000 sebulan. Wahh, sangat lumayan! 


Untuk tempoh terhad ni, selamatbercuti.com juga mengadakan peraduan cabutan bertuah dekat laman web diorang. Korang hanya perlu tinggalkan nama, email dan nombor telefon di laman web dan korang mungkin berpeluang memenangi tiket penerbangan ke destinasi terpilih. Korang nak tunggu apa lagi? Bukak laman web dan isi cepat! Mana tahu ada rezeki kan :) Macam mana nak contact diorang ni? Tengok bawah ni :

Instagram - @selamatbercuti
No Telefon - 1800-18-2884 @ 03-9058-2884

p/s : tazaabaaaa nak bercuti!

search keywords : 
Agensi travel di Malaysia | Agensi Travel dengan pakej murah di Malaysia | Travel Agensi Malaysia | Pakej Percutian Murah ke Korea | Pakej Percutian Murah ke Europe | Pakej Percutian Murah ke Turki

Post a Comment

6 Comments

Dunia Zumal said…
Bagus ada laman web camni ^-^
Anonymous said…
awak.,. tukar phone num jadi 1800 18 2884 hehe..
Rafzan Tomomi said…
maaf typo disitu. hehehe terima kasih :D
wénkt said…
terima kasih :)