RANDOM AWESOME #12 : Demam? No Way!

18:56:00 Rafzan Tomomi 0 Comments


Assalamualaikum & Salam sejahtera pembaca-pembaca sekalian. Hari ini Rabu (26 Mac 2014). Gambar diatas tu masa dekat Padang Ipoh, sehari sebelum Dinner Semester Akhir KPTM Ipoh. hee Macam kurus sikit kan? lol hahah Hurmm... Tadi masa kerja okey je, tibe-tibe masa nak dekat balik, rasa pening kepala. Ingatkan sekejap, lepas tu masa berjalan nak tunggu bas hampir nak pengsan. Pening sangat kepala :( Hari ni pulak memang mengidam nak makan Kebab (memang setiap rabu emak belikan). Sampai rumah memang terus pergi mandi, nasib baik air dah ada. Dah dua hari takde air ni T^T 


Lepas mandi makan la kebab tersebut , terus makan panadol. hee Terima kasih kepada emak dan ayah belikan Kebab. Walaupun tak sihat, masih lagi nak makan jugak. Mengidam punya pasal hahaha Okeylah hurmmm.. rupanya badan ni semakin panas, mungkin nak demam la kot. Get well soon to myself. lalala Gigih menaip ni walaupun kepala pusing-pusing. haha Jumpa lagi dientri seterusnya. Jaga kesihatan ye semua. Assalamualaikum & Bye bye.

0 comments: