100TH POST & 1ST BLOG ANNIVERSARY


Assalamualaikum & Salam Sejahtera untuk korang semua. Hai! Selamat berhujung minggu. Okeylah hari ini adalah hari paling best untuk saya dan blog ini. Best kenapa? sebab hari ni ulangtahun pertama blog ni. Wee :) seronok sangat. Akhirnya blog ini dah berumur 365 hari. Rase macam sekejap je rasanya. Hari ini jugak 08 Jun 2013, anda sedang membaca entri ke-100! Tahniah~~! hehe *Tepuk tangan sendiri hehe~*  Kalau re-call blog lama dulu, setahun pon 20-30 entri je. Tapi alhamdulillah. Setiap bulan ade la 5-6 entri. Haa sekarang saya nak berucap sikit semua :

"Terima kasih kepada korang sebab menyokong dan membaca entri dalam blog ini sama ada ikhlas atau pon dipaksa haha. Sebenarnya memang tak percaya dah sampai setahun dah umur blog ini. Baby baru gitu. haha Semoga lepas ni diharapkan akan keluar entri-entri yang menarik, berinfo dan macam-macam lagi. Tak lupa kepada 300++ Followers blog ini tanpa korang blog ini takde pape. hehe :) *sorry kalau ucapan fefeeling artis. haha~*"

Fuh~~ panjang tu ucapan dia. hahaha Ape ape pon terima kasih sekali lagi la untuk korang okey. okeylah kita jumpa di entri seterusnya. Harap korang terus setia membaca blog ni. Hee Assalamualaikum & Bye Bye :D

Berryz Koubou - Asian Celebration

Post a Comment

4 Comments

rara Ed said…
Wah cantikk.. Tahniah.. :)
jemput singgah blog rara ya..
Follow me if tak keberatan.. :)
http://carirara.blogspot.com/
Long Cham said…
singgah
http://www.kucinghitam.net/2013/06/cikgu-poh-kim-thye-hina-pelajar-melayu.html
Singgah sini baca entry dari Kelab Wacana BloggerHolic. Jom jemput singgah blog kita juga. Salam blogging... =)
tahniah...
kalau ada masa jemput singgah blog ya
http://zieyzie-ilisha.blospot.com