BACK TO DECEMBER



Assalamualaikum & Salam Sejahtera kepada semua pembaca dan pengikut blog ini. Terima kasih kerana setia membaca blog saya. Hari ini dah masuk bulan Disember, bulan terakhir untuk 2012. Guess what? bulan ni adalah bulan untuk saya sambut birthday. hehe 31 Disember 2012 ni saya baru nak masuk 21 tahun. Bunyi macam kelakar kan? tapi itulah realitinya. hehe :) 

Welcome to December Theme


Seperti sedia maklum, kalau Disember ni berkait dengan musim sejuk dekat negara-negara yang ada salji. So saya teringin nak bermain salji tapi entah bile la kan? haha So saya buat tema blog ini seperti saya berada di kawasan bersalji. hee Sangat kanak-kanak kan? tapi saya sukaaa :D Hope korang suka la theme ni. hee 

#DecemberWish

Dekat twitter tengah trending 'hash tag' ni. so saya pon nak jugak la hehehe. Jom tengok wish untuk bulan Disember ni. Tak banyak pon. hehe

01 Sambut hari lahir bersama kawan-kawan dan keluarga
02 Semoga bertemu jodoh. mungkin *heaheahea~*
03 Saya nak kek indulgence! 
04 Bulan untuk bergembira dan tak nak berduka ni.

Counting Days begins....

Hari ni dah bermulalah menghitung hari untuk hari lahir saya ke-21. hee Macam tahun tahun sebelum tu penuh dengan status counting days ni sampai ade yang komen marah bagai tapi saya tak kesah. Saya amat menghargai 31 DISEMBER tu sebab dia setahun sekali je. hehe So hargailah tarikh lahir anda. hehehe Mungkin bulan ni akan update hari-hari atau 3-4 kali seminggu kot. hehee So tunggu okey :)

Sampai disini dahulu entri kali ini. Yeah akhirnya dah bulan Disember. Semoga bulan Disember ni terbaik dari semua bulan. Jaga kesihatan, jaga diri. Jumpa di entri seterusnya. Assalamualaikum & byebye! :)

Post a Comment

4 Comments

Unknown said…
31 december...wow!
Rafzan Tomomi said…
yup heee tak sabarnya! hehe :)
Masmira Masri said…
perghhh besday dia 31dec hikhikkkk.... hujung btol tu hari terakhir thn 2012... =)
http://www.facebook.com/pages/Myaleoblogspotcom/229455207114878
Rafzan Tomomi said…
hea hea hea.. tahu takpe :)