FINALLY!

hahaha kejam tak?

Assalamualaikum & salam sejahtera kepada pembaca dan pengikut setia blog saya ni. Selamat hari Isnin hehe. Hari ke-5 bulan November 2012. Kepada sesiapa yang lahir tahun 1995, hari ni dah start dah exam Sijil Pelajaran Malaysia (SPM). Buat yang terbaik okey! hehehe :)

Misi "P" Berjaya!!!

Saya nak bagitau yang akhirnya saya dah lulus dari ujian JPJ. yeayyy...! Ambil kali pertama pada 22 Oktober 2012, dalam litar LULUS manakala atas jalanraya GAGAL. Lepas tu hari ni 5 November 2012, sekali lagi amek ujian atas jalanraya dan alhamdulillah, saya LULUS :) Seronok sangat. hee Terima kasih Ya Allah. Dijangkakan akan mula pakai kereta antara Januari-Mac 2013. hee Tak sabar nak bawak mak, ayah jenjalan. :)

55 Hari Lagi 

Apa yang 55 hari lagi ni? haaa... Lagi 55 hari tu hari kelahiran saya. Saya kalau dah nak dekat besday ni mesti akan teruja nak countdown sampai 31 Disember setiap tahun. Tahun ni nampaknya akan sambut hari lahir sebagai pekerja je laa.. hehehe.

Haa... Masih lagi dalam mood seronok hehe Ape-ape pon, korang semua jagelah kesihatan ye. haha *tetibe~* Okeylah sampai disini dulu okey. Jumpa di entri seterusnya. Assalamualaikum, Byebye.


Post a Comment

6 Comments

Unknown said…
semoga yang baik berterusan dalam hidup kamu.
Rafzan Tomomi said…
diana : terima kasih diana. :)
Rafzan Tomomi said…
fendy : tq. btw, saya dah join contest kat blog fendy :) http://www.rafzantomomi.com/2012/11/segmen-follower-bawah-400.html
Engku Muzahadin said…
Congrats!

Hai! Jalan sini baca entri & FOLLOW sekali :) Jumpa link dalam Grup Blogger Tegar! Keep in touch ^_^

http://engkumuzahadin.blogspot.com/
Rafzan Tomomi said…
Engku Muzahadin : tq hehehe. dah follow balik dah :)