MY GRADUATION DAY 14.10.2012



Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kepada semua pembaca dan pengikut setia blog saya ni. Hee. Rasenye dah seminggu meninggalkan blog ni. Ape khabar? Semoga korang sihat-sihat dan semakin comel. hehe Baru-baru ni, 14 Oktober 2012 ni la kan, saya menghadiri majlis Konvokesyen Kolej Poly-Tech MARA Kali ke-29. Saya rasa sangat gembira sebab akhirnya setelah usaha saya selama 3 tahun berbaloi saya menerima Segulung Diploma yang saya idam-idamkan dulu. :')  Kini, saya dah graduate dari DIPLOMA IN MULTIMEDIA. hehe Jom tengok detik detik kami semua bersama :)






























Mama jee Snap dari handycam : 




"Saya nak ucap terima kasih kepada semua kawan-kawan, keluarga dan lecturer-lecturer di KPTM Ipoh yang membantu saya sepanjang saya belajar disitu. Sekarang saya secara rasminya telah "graduate" dalam Diploma in Multimedia :) -14.10.2012, Rafzan Tomomi- ♥"

Special Edit :



Gambar ni sebenarnya saya edit letak gambar saya. ahaha Mase ni saya tak dapat nak join mereka untuk photoshoot. hehehe Rindu la korang lepas ni kan. hehehe :')

Haaa sampai disini saja entri kali ni. Ape-ape pon saya sangat seronok dapat jumpa kawan-kawan, snap gambar, dan macam-macam lagi. :) Jumpa di entri seterusnya okey. Assalamualaikum & Bye Bye. :)

Sebelum "close" jom layan ni dulu, video parody dari abang-abang saya, "Teman Pengganti". Jangan lupa tengok masa 2:51 ade muka saya. hahahahhaa Enjoy! :)

Post a Comment

4 Comments

Fatimah Nabila said…
congrats! syoknya dah convo..terharu2..
Mila Ahmad said…
tahniah dah graduate.
Rafzan Tomomi said…
timm bill : terima kasih hhehehee :)
Rafzan Tomomi said…
Mila : terima kasih mila. :)