Happy Two Month!


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kepada semua pengikut dan pembaca yang comel comel sekalian. hee. Selamat hari ke-19 berpuasa semua. heee.... Hari nak bagi tahu yang blog saya dah masuk dua bulan! *Ja ja jannn~~* hehehe. Dua bulan macam dua tahun pulak kan. hee Tahun ni sepatutnya tahun ke-3 saya sebagai blogger. hee Sebab blog yang dulu kene hacked. So saya tetap teruskan jugak dengan semangat yang kuat. hee.. Buat blog memang la senangkan ? tapi isi dia tu. kene ada originality.  Sekarang saya nak mencari originality saya dalam dunia blogging. hee Eh, ape yang saya mengarut pon tak tahu lah. 

Tujuan asal entri kali ini adalah untuk review perkembangan viewers, followers & entri dalam blog saya hee.  Untuk review bulan lepas, sila klik disini. Dari 08.07.2012, 8,31 pagi - 08.08.2012 8.30 pagi, jumlah entri adalah 22 (meningkat sebanyak 7 entri). Jumlah target untuk entri adalah 30. opss tak mencapai target pulak hehe. Seterusnya, viewers / Pengunjung adalah 2,508. Jumlah target untuk viewers ialah 2,500. Alhamdulillah, mencapai target. Saya suka!~ Saya suka!~ *ikut gaya MeiMei*.


Seterusnya, kita pergi kepada followers. Jumlah followers amat mengejutkan saya. Naik sangat mendadak. Mungkin kerana saya buat special entri untuk undi header yang paling sesuai untuk blog saya. Jumlah follower terkini ialah 92. Jumlah target untuk bulan ini ialah 45 followers. yeayyy.. peningkatan sebanyak 62 followers. wow thanks semua. hee.. :) So bulan depan, saya target 3,500 viewers, 150 followers & 40 Entri. hee Agak-agak boleh capai tak? So tunggulah bulan depan ye. ehehe Okeylah terima kasih ye sebab sudi baca entri panjang ni. hee Jumpa lagi di entri akan datang. Assalamualaikum & Bye bye. :)

Post a Comment

10 Comments

dayteenlea said…
boleh
kene usaha lebih

saya pun baru 38hari berblog.hehe
Rafzan Tomomi said…
ye ke? hee selamat datang ke dunia blog. :) hehehe
Rafzan Tomomi said…
terima kasih aizuemi :)
Unknown said…
congrats ther! :)
Rafzan Tomomi said…
Amir : thanksss :) ngee
Rafzan Tomomi said…
Wanie : thankkksss :)
mirajiwa said…
singgah sini sambil follow. :)
tahniah!
Rafzan Tomomi said…
thanks followw :)