Selamat Datang Ke RTM ONLINE!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera to all readers & followers. hee Hari ini hari isnin so seperti yang saya Tweet kelmarin , saya akan post entri baru. hee... Btw, siapa yang tak follow lagi tweet saya sila follow : Rafzan_Tomomi . hee Promote kejap. Entri kali ni nak cerita pasal tempat kerja saya, hehe. Dah nak masuk 2 bulan saya disini. hee. Lepas je praktikal 3 bulan dulu, saya dapat tawaran berkhidmat di RTM Online. hee.Alhamdulillah. Rezeki. ;) Jom kenal kenal dengan Staff RTM Online :

ramai yang takde la dalam gambar ni.
dari kiri : Peejat, Kak Nad, saya!, Kak Ros, Kak Sya, Kak Bayani & Boss : Encik Manap.

ni masa praktikal dulu. hehe 
semua orang ada kat sini. hehe rindu

Encik Shahril sedang membuat liputan.
Kelihatan saya yang berbaju purple dibelakang! ahahah 

selamat hari raya. ahaha

mase praktikal. dapat jugak masuk dalam TV ahahha

dua kakak yang comel. hahaha
comel ke kak ros dengan kak sya ni? hahaha

hasil kerja saya. hee sorry kalau tak lawa. ahaha ;P
to Shila Hamzah & Shahril sorry kalau tak lawa hahaha

Iklan sekejap :  



APA ITU RTM MOBILE?

RTM Mobile ialah aplikasi yang membolehkan kita tengok TV dan dengar Radio melalui gajet mudah alih korang. Now, buka www.rtm.gov.my/ di handphone korang. Kalau on je kat smart pone korang, terus jadi mobile version. Boleh la kita tengok TV1, TV2, TVi dan Muzik Aktif. Selain tu boleh dengar 9 radio RTM juga macam NASIONALfm, Klasik Nasional, MUZIKfm, KLfm, ASYIKfm, TRAXXfm, MINNALfm, AIfm dan Suara Malaysia.

So kalau nak tengok TV RTM secara streaming di Handphone2 canggih korang, silalah ke www.rtm.gov.my. Guna phone or iphone tau! jangan guna laptop/pc, karang langsung tak nampak RTM MOBILE hahaha. Lagi satu, make sure ade Internet nak tengok TV streaming kat Handphone tu okey! :D

Itulah sedikit sebanyak pasal tempat kerja saya. hehe Saya seronok bekerjasama dengan mereka. Terima kasih kat En. Manap yang beri peluang bekerja disitu. hehhe. ;) saya akan buat yang terbaik! :D hehe Okeylah sampai disini dulu. hehe byebye ;)

Post a Comment

2 Comments